DUYURULAR

27.DÖNEM POMEM OLARAK MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLAMASI YAPILAN ADAY ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE
  04 Kasım 2021

27.DÖNEM POMEM OLARAK MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLAMASI YAPILAN ADAY ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE

             Tüm aday öğrencilerimizin Müdürlüğümüze gelmeden önceki son 48 saat içerisinde yapılan PCR (Covid-19) test sonuç belgelerinin çıktılarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Test sonucunu getirmeyen adaylar karantinaya alınacaktır.

             Aday öğrencilerin geçici kayıtları 14 Kasım 2021 tarihinde sabah saat 08.00’de başlayıp saat 17.00’ye kadar yapılacaktır. Ancak Covid-19 salgını nedeniyle alınacak tedbirlerden dolayı kayıt esnasında yoğunluk yaşanmaması için özellikle öğleden önce gelinmesi adayların yararına olacaktır. Belirtilen tarih ve saate kadar kayıtlarını yaptırmayan adaylar haklarını kaybedecek ve yerlerine yedek aday planlaması yapılacaktır. Müdürlüğümüze giriş yaptıktan sonra kaydı yapılan öğrenci adaylarımızın Müdürlüğümüzden çıkışları mümkün olmayacaktır.

              Sigortalı olarak çalışan adayların eğitim-öğretim başlangıç tarihinden önce çalıştıkları işyeri/kurumdan SGK ÇIKIŞLARINI yaptırması gerekmektedir.

 

COVİD-19 SALGINI NEDENİYLE POZİTİF VE/VEYA KARANTİNADA BULUNANLAR

YA DA HERHANGİ BİR SAĞLIK GEREKÇESİYLE DR. RAPORLU OLANLAR

           Covid-19 salgını nedeniyle 14 Kasım 2021 tarihinde karantinada olan adayların resmi kurum tarafından karantina başlangıç ve/veya sona ereceği tarihi gösterir belgeyi (Dr. Raporu) dilekçe ile birlikte;

            Herhangi bir sağlık gerekçesiyle Dr. Raporlu olan adayların da, raporlarını dilekçeyle birlikte, Müdürlüğümüze ait 0 266 257 11 95 numaralı faksa göndermesi (faks gönderildikten sonra okulumuza ait aşağıda belirtilen telefon numarası aranarak tarafımıza ulaşıp ulaşmadığının teyit edilmesi) ve karantina ya da rapor süresi bitiminde kayıt işlemleri için Müdürlüğümüze gelmeleri gerekmektedir.

             Müdürlüğümüze kayıt için gelirken dilekçe ve Dr. Raporu/Karantina başlangıç-bitiş belgelerinin asılları getirilecektir.

 

ADAY ÖĞRENCİLERİN KAYIT İÇİN GELİRKEN YANLARINDA GETİRECEĞİ BELGELER

  • 20.324,69 TL tutarlı Noter onaylı Taahhüt Senedi (Polis Akademisi tarafından sınav sonuçlarının açıklandığı sistemde yer alan Taahhüt senedi ve kefalet sözleşmesi doldurma talimatına göre noter huzurunda doldurulacaktır. Taahhüt Senedi düzenlemeden başvuran adayların kayıtları yapılmayacaktır.)
  • Geçici kayıtta nüfus cüzdanı veya nüfus cüzdanı yerine geçerli belge ibrazı zorunludur. Nüfus cüzdanını veya nüfus cüzdanı yerine geçer belgeyi getirmeyen adayların kayıtları alınmayacaktır.
  • Tüm aday öğrencilerin HES kodu çıktısını ve aşı olmuş aday öğrencilerin ise aşı kartı çıktısını getirmeleri gerekmektedir.
  • 1 Adet Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (Evli olanlar eşininkini de getirecek.)
  • 1 Adet Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-Devlet’ten alınabilir.)
  • 1 Adet İkametgâh Belgesi (E-Devlet’ten alınabilir.)
  • 1 Adet Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (E-Devlet’ten alınabilir.)
  • Evli Olanlar; Evlilik Cüzdanının aslı ile birlikte İlk 4 Sayfasının 2 Adet Fotokopisi
  • 10 Adet Vesikalık Fotoğraf (Biyometrik Fotoğraf Olmayacak, Son 6 ay içinde çekilmiş olacak, sakal ve bıyık olmayacak, fotoğrafların arkasına tükenmez kalem ile T.C. Kimlik No ile ad soyad yazılmış olacak ve fotoğraflar zarfın içerisine konulacak ayrıca zarfın üzerine de T.C. No ve ad soyad yazılacak.)
  • Mezun Olduğu Üniversiteye Ait Diplomanın veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya Onaylı Örneği ve 2 Adet arkalı önlü A4 fotokopisi,
  • Diplomasını kaybedenler için öğrenim durum belgesi. (Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptığı üniversite/enstitü/yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı belgelerini getireceklerdir.)
  • 2008 yılı ve öncesinde ortaokul ve lisede hazırlık sınıfını okumuş olanlar; diplomanın aslı ve 2 Adet fotokopisi,(Diploması elinde olmayanların ise hazırlık okuduklarına dair mezun oldukları okul idaresinden alacakları ıslak imzalı ve mühürlü belge)
  • Tezli-Tezsiz Yüksek Lisans ve Doktora yapmış olanlar; diplomanın veya bitirme belgesinin aslı ve 2 Adet fotokopisi,
  • Askerlik hizmetini yapmış olanlar; Terhis Belgesinin aslı ve 2 Adet fotokopisi,(Askerlik Terhis Belgesi ıslak imzalı ve mühürlü olacaktır.)
  • Askerlik hizmetini yapmayan adaylar; Askerlik Durum Belgesi (E-Devletten alınabilir.)
  • 1111 Sayılı Askerlik Kanununun 10’ uncu maddesine göre askerlik hizmetini yapmış sayılanlar; Askerlik Durum Belgesinin (Tecil, Terhis, Hizmet Durumu, Muaf) asıllarını getireceklerdir.
  • Ayrıca varsa askerlik sırasında ya da sivil hayatta geçirilen ameliyata ilişkin belgeler (Epikriz raporu vb.) veya hava değişim raporları ve askerlikten muaf veya askerliğe elverişli olmayanların durum gösterir belgesi getirilmesi gerekmektedir.
  • İsim değişikliği ve yaş tahsisi olanlar bunlarla ilgili mahkeme kararlarının aslını veya onaylı örneğini yanlarında getireceklerdir.
  • Hakkında sonuçlanmış veya devam eden davası bulunanlar ilgili mahkemeden evraklarının onaylı suretini getireceklerdir.
  • Adaylar “Geçici kayıt tarihi itibarıyla herhangi bir siyasi partiye üyeliğinin bulunmadığına dair” dilekçeyi (indirmek için tıklayınız) eksiksiz bir şekilde mavi tükenmez kalemle doldurup imzalı bir şekilde getireceklerdir.
  • Kan grubunu bilmeyen adaylar kan gruplarını öğrenip geleceklerdir.

                                                                                                                             DİKKAT!

            ADAY ÖĞRENCİLERİN YANLARINDA GETİRECEKLERİ TÜM BELGELERE AİT FOTOKOPİLER MUTLAK SURETLE A4 BOYUTUNDA OLACAK VE BELGELERİN HEPSİ BİRLİKTE TEK ŞEFFAF DOSYA İÇERİSİNDE OLACAKTIR. AYRICA BELGELER KESİNLİKLE KIVRILMAYACAK, RULO YAPILMAYACAK, KATLANMAYACAK VE TEL ZIMBAYLA BİRBİRLERİNE ZIMBALANMAYACAKTIR.

 

ADAY ÖĞRENCİLERİN GELİRKEN YANLARINDA GETİRECEĞİ MALZEMELER

  1. Eğitim esnasında hareketi kısıtlamayacak ölçüde ve mevsim şartlarına uygun dar olmayan kıyafetler (Yedek olarak da getirilmesi tavsiye edilir.)
  2. Koyu renk mont (Mevsim şartlarına uygun.)
  3. Eşofman takımı ile spor ayakkabı (Siyah veya lacivert olması ayrıca yedek olarak da getirilmesi tavsiye edilir.)
  4. Terlik, pijama takımı, iç çamaşırı, el ve banyo havlusu
  5. Yeteri kadar siyah çorap
  6. Kişisel bakım malzemeleri  (Şampuan, sabun, tıraş malzemeleri vb.)
  7. Maske,dezenfektan,kolonya (Maskelerin en az 2 kutu getirilmesi tavsiye edilir.)

 

EĞİTİM MERKEZİMİZDE KULLANILMASI YASAK OLAN, GETİRİLMEMESİ GEREKEN VE EMANETE ALINMAYACAK OLAN MALZEMELER

1.    Ses, görüntü ve depolama özelliği olan akıllı ve her türlü kameralı cep telefonu(akıllı olmasa bile internet erişimi sağlayan telefonlar), akıllı saat, dizüstü veya tablet bilgisayar, fotoğraf makinesi, harici hard disk, kamera vb. tüm elektronik cihazlar (ses ve görüntü kaydetmeyen telefon, şarj aleti hariç)

2.    Her türlü oyun aleti, aracı ve malzemesi

3.    Her türlü yiyecek ve içecek malzemesi

4.    Doktor raporu ve reçetesi bulunmayan her türlü bitkisel ve tıbbi ilaçlar, takviye gıda ürünleri ( Protein tozu, Karbonhidrat tozu vb.)

5.    Her türlü kesici ve delici aletler (ustura, açık jilet vb.)

6.    Her türlü takı ve aksesuarlar (düz alyans ve saat hariç)

7.    Her türlü siyasi veya ideolojik yayın ve malzemeler

 

- Yukarıda getirilmesi yasak olarak belirtilen malzemeler, okulumuzun nizamiye giriş kapısında yapılacak olan aramada bulunması halinde, Müdürlüğümüz tarafından kesinlikle emanet olarak alınmayacaktır.

- Aday Öğrencilerimizin mağdur olmaması için yukarıda belirtilen maddelere dikkat etmeleri gerekmektedir. Kayıt için gelecek tüm aday öğrencilerimizin, okulumuza gelmeden önce mutlaka Polis Akademisi öğrencisine uygun saç ve sakal tıraşı olmaları gerekmektedir.

 

İLETİŞİM

TEL : 0266 257 11 92

FAKS: 0266 257 11 95

NOT: İstenilecek yeni belgeler ve duyurular olabileceğinden internet sitemizin sık sık ziyaret edilmesi gerekmektedir.

 

Haber Paylaş